Proef de plantaardige keuken tijdens een van de vele culinaire events!

Ben je op zoek naar een leuke kookworkshop of wil je jezelf eens verwennen op een lekkere brunch of een speciaal diner? Doorheen het jaar worden er vele events georganiseerd om jou kennis te laten maken met de wondere wereld van groenten. Van gezellige kookworkshop tot zinnenprikkelend diner. Je vindt het allemaal bij Vegamuze!

"De workshop was enorm goed gebracht en sedertdien kook ik de receptjes nog altijd even graag."
Chantal
Ik nam voor het eerst deel aan een van de vele kookworkshops in het aanbod. Het was een hele fijne, ontspannende avond! Je krijgt een aperitiefje, wat uitleg en dan: koken maar! We werden goed begeleid en het eten was overheerlijk! Heel fijn dat je de eventuele restjes mee mag nemen naar huis. Een aanrader!
Febe

Geplande
events & workshops

maart

Legendarisch Libanees: Kookworkshop

Wegens overdonderend succes blijven we deze workshop organiseren. Proef de culinaire magie van de Libanese keuken!
€70 pp Volzet wo 27 mrt Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent

april

Gek op Pasta! kookworkshop

Er gaat niets boven verse pasta! Van verse linguini tot lasagne, canneloni en ravioli,.. In deze workshop maken we het allemaal!
€70 pp Volzet wo 10 apr Vegamuze's kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent

Zot van Asperges: Kookworkshop

Het witte goud verdient het om in de spotlights te staan! Ontdek hoe je deze seizoensgroente creatief kunt gebruiken in de keuken!
€70 pp Nog 7 plaatsen wo 24 apr Kooktheater,Paul Fredericqstraat 30 9000 Gent

mei

Gek op Miso! Kookworkshop

Kom alles te weten over dé umami-bom: miso! Dankzij verschillende gerechten leer je miso op een originele manier inzetten in jouw keuken.
€70 pp Nog 5 plaatsen wo 08 mei Vegamuze's kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent

Culinaire Cruise Langs de Middellandse Zee: Kookworkshop

Fan van de mediterrane keuken en hunker je naar vakantie aan de Middellandse Zee? Deze workshop is de ideale plek om in de sfeer te komen!
€70 pp Nog 7 plaatsen wo 29 mei Vegamuze's kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent

juni

Gek op Pizza! Kookworkshop

Zelf vegan pizza's maken? Tijdens deze workshop ontdek je de geheimen van de Napolitaanse pizza!
€70 pp Nog 13 plaatsen wo 12 jun Vegamuze's kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent

Gek op Zomergroenten! Kookworkshop

Proef de aroma's van de zomer en experimenteer met lokale verse zomergroenten zoals tomaat, komkommer, courgette en zoveel meer!
€70 pp Nog 11 plaatsen wo 26 jun Vegamuze's Kooktheater, Paul Fredericqstraat 30, 9000 Gent
Meer info

Op zoek naar een workshop op maat?